creative commons

Creative Commons License
Dieser Werk bzw. Inhalt ist unter einer Creative Commons-Lizenz lizenziert.

Donnerstag, 19. März 2009

Så har jeg været kreativ med de ting jeg fandt ved stranden * halskæde *

På min sidste strandtur samlede jeg mange ting :





Jeg har blandt andet lavet en kæde af en almindelig hjertemusling. Jeg har først med boret et hul i muslingen med en almindelig borer og så bagefter er jeg bare kommet et lederbånd igennem hullet. Færdig var kæden! Man kan også lave armbånd eller komme flere muslinger på kædens snor.















3 Kommentare:

  1. Nej hvor fiint :-) Super godt tænkt!! Hvorfor ikke være kreativ med naturen nu hvor der er mulighed for det!

    AntwortenLöschen
  2. Alletiders hvis I kan inspirere hinanden til aktiviteter med naturmaterialer! Hvad mon det er for en musling, du har sat snor i?
    Ida

    AntwortenLöschen
  3. Ej hvor fedt fundet på, den er virkelig flot.

    AntwortenLöschen