creative commons

Creative Commons License
Dieser Werk bzw. Inhalt ist unter einer Creative Commons-Lizenz lizenziert.

Freitag, 13. März 2009

Hej allesammen....

Jeg var igen nede ved stranden. Det var regnvejr og dæmring. Det første jeg iagttog var, at mågerne denne gang ikke sad på molen, men næsten allesammen var i vandet. Havet havde en lavere vandstand end i mandags.
Vi ( min datter og mig ) samlede sten, muslinger, sand, tang og ting som ikke tilhører stranden. Jeg lagde mærke til at jeg har en dårlig " sten-sammle-kompetence " . Men jeg blev ved og så fik jeg også øje på nogen flotte sten. I hvert fald i mine øjne flotte.. =))

I første omgang kommer mine billeder fra igår, den 12.03.2009 :




















4 Kommentare:

  1. Flotte billeder!
    ihh, hvor jeg dog savner Flensborgs strande ;(
    greeetz Nicole

    AntwortenLöschen
  2. Hej Felicitas
    En rigtig god ide at besøge biotopen på forskellige tider af døgnet. Lagde du mærke til, hvad mågerne lavede i det lave vand :-)
    Hvis du vil finde ud af, hvilke stenarter du har fundet, kan jeg anbefale 'Stenene i det danske landskab' af Per Smed - den kan nok også bruges lidt længere sydpå ;-)

    AntwortenLöschen
  3. uuuuuuhhhhhhh, det er ved at være mørkt ... også på en fredag d. 13.! ;o

    AntwortenLöschen
  4. Hey Süsse... wir haben schon fast Juli...
    passiert nix mehr??

    ICh bin NEUGIERIG *g*

    AntwortenLöschen